Fehérjék • Aminosavak • Táplálékkiegészítők

Üzletszabályzat

Üzletszabályzatok

I. Általános rendelkezések és fogalom meghatározások

1. Általános szerződési feltételek (továbbiakban csak feltételek) érvényesek az üzleti kapcsolatra, a vásárló és a cég között: 

STILL MASS,  s.r.o
Lieskovská cesta 468
960 01 Lieskovec
Slovenská republika

IČO: 43904769
DIČ: 2022514681
IČ DPH: SK2022514681

lezárva az internetes oldal által www.stillmass-nutrition.hu (továbbiakban csak üzlet).
A vevő az a természetes vagy jogi személy, aki saját felelősségére elküldte a kitöltött elektronikus megrendelést.
Az elektronikus megrendelés azt jelenti, hogy az elküldött megrendelés tartalmazza az összes információt a vevőről, a megrendelt termékeket, amelyeket kiválasztott és a rendelés teljes összegét.
Az általános üzleti szabályzatok meghatározzák az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit, amelyek elválaszthatatlan részét képezik az adásvételi szerződésnek.


II.    Rendelés, szerződés megkötése és a szerződés visszavonása

Az elektronikus megrendelés érvényességének a feltétele, hogy az összes adat pontosan ki legyen töltve a megrendelési lapon.
Az összes beérkezett elektronikus megrendelés egy adásvételi szerződés és ez mindkét félre nézve kötelező.
Az eladónak joga van megkérni a vevőt, hogy engedélyezze a megrendelést megbízható módon pl. telefonon vagy írásban. Abban az esetben, ha a vevő fél elutasítja, az eladó automatikusan érvénytelennek tekinti a megrendelést.
Az eladó akkor elfogadja a javaslatot a szerződésre a vevő felöl, amikor a vevőnek átadja a megrendelt terméket.
Az eladónak joga van előre kérni a fizetendő összeget 48 000Ft feletti összeg esetében.
A vevőnek joga van 24 órán belül törölni a megrendelését. (24 óra eltelte utána az eladó elkezdi intézni a megrendelést).
Az adásvételi szerződés megkötésének a feltétele a megrendelt termék átvétele. A vevőnek joga van 3 napig a szerződést megbontani, a szerződés megkötése után a §12 számú törvény 102/2014 Z.z alapján. A szerződés megbontása után a vevő köteles az eladónak visszaadni a megrendelt terméket és annak csomagolását.
A vevő köteles átvenni a visszaadott terméket és visszaadnia pénzt, amely csökkentett azokkal a költségekkel, amelyek a termék visszajuttatásával kapcsolódnak. Az eladó visszaadja a pénzt a vevőnek közös megegyezés alapján, amely történhet banki átutalással vagy személyesen.


III. Szállítási feltételek és időpontok

A szerződés teljesítésének a helyét az a lakóhely (tartózkodási hely) vagy a vállalat helye jelenti, amely a vásárlónak fel van tüntetve a megrendelési lapon. A megrendelt termékek a  (Direct Parcel Distribution Hungary)  társaság közreműködésével lesznek teljesítve.
A csomag szállítása a vásárlónak való átadással van megvalósítva vagy más esetben a (Direct Parcel Distribution Hungary) csomagküldő társaság által van kiszállítva.
A szállítás ideje megközelítőleg 1-3 munkanap.
Az Ön csomagküldeménye a (Direct Parcel Distribution Hungary) csomagküldő társaság által lesz elküldve. A kézebesítés napján a DPD futára hívni fogja Önt az Ön által megadott telefonszámon. A DPD futár csak munkanapokon szállítja ki a csomagküldeményeket reggel 8:00 és este 17:00 között.
Ha Ön a csomagját a legközelebb Önhöz eső depóban szeretné felvenni személyesen, akkor a megjegyzésben oda kell írni, hogy személyes átvétel valamint a depó helye és címe. Csomagja 5 napig lesz ott a depóban a megrendelés dátumától számítva. Ha nem veszi át a csomagot, akkor a csomag visszkerül a vállalathoz. 
Hogyan kell eljárni, ha az Ön csomagja nem érkezett meg 3 munkanapon belül? 
Ebben az esetben ellenőrizze a kapott SMS-t, amit a futártól kapott, ebben megtalálja a csomagja számát, ami alapján a DPD bejegyzi az Ön csomagját. Ezt követően kérem keressen meg minket. DPD ügyfélszolgálatunk telefonszáma:  (Infó vonal DPD tel. kontakt: +36 1 501 6200)   (Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 óra). Az ügyfélszolgálati munkatársnak diktálja le az Ön csomagja számát és ott megtudja hol található jelenleg az Ön csomagja és mikor lesz kiszállítva.
A termék tulajdonjoga akkor száll át a vevőre, amikor az a rendelés teljes összegét téríti az eladó számára.
Az eladó a vevőnek a lehető legrövidebb időn belül teljesíti a megrendelést (a termék 3 napon belül el van küldve az elektronikus szerződés feldolgozása után).
A megrendelt termék az eladó oldalán látható csomagolásban van teljesítve és átadva.

  •     A 12:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap feladjuk (előkészítjük, becsomagoljuk és a futárnak átadjuk).
  •     A 12:00 óra után beérkezett rendeléseket a következő munkanapon szállítjuk ki.
  •     A hétvégén vagy ünnepnapon beérkezett rendeléseket a következő munkanapon szállítjuk ki.


IV.    Vételár és fizetés

A vételár érvényes legkésőbb az átvétel időpontjáig (utánvétellel vagy futárszolgálattal). Abban az esetben, ha a vevő a banki előreutalás opciót választja, az eladó felszólítja a vevőt a pénzösszeg átutalására, majd ezt követően az eladó teljesíti a megrendelést.
Az eladónak joga van kérni a vevőtől a pénzösszeg előreutalását a II. pont 5. számú bejegyzésben taglaltak alapján.
Ha a vevő nem teljesíti a pénzösszeg előreutalását, abban az esetben az eladó a megrendelést 5 nap után érvénytelennek tekinti.


V. Garancia és reklamáció

Az eladó a vevőnek a termékkel együtt átadja a hozzá tartozó iratokat, amelyek a termékhez tartoznak.
Az eladó az eladott termékre minimum 6 hónapos garanciát vállal, akkor, ha a terméken ez nincs másképp. A szállítólevél egyben a garancia levél is.
Az eladó garanciát vállal a termék sérülése esetében, amik a garancia időtartama alatt keletkeztek. Ezek a következők lehetnek: a termék megsérülése a szállítás közben, funkciós hiba, termék megsérülése gyártás és csomagolás közben.
A garancia nem vonatkozik azokra a sérülésekre, amelyek a felhasználói kézikönyvben ellentétesek. Ilyenek a szakszerűtlen kezelés, elhelyezés és használat, elektrosztatikus kisülés. A garancia továbbá nem vonatkozik azokra a sérülésekre, amelyeket természeti katasztrófák, természeti csapások, erőszakos sérülések, időjárási viszonyok vagy szélsőséges és szokatlan körülmények okoztak.
A garancia megszűnik abban az esetben, ha a termék sérülését egy olyan ember okozta, aki nem volt felhatalmazva a termék eladására és gyártására.


VI.    Postaköltség 

DPD futárszolgálat:
18.500 Ft feletti össszeg rendelése estén a szállítás INGYENES
18.500 Ft-ig a szállítás 900 Ft
Utánvétel 400 Ft

 

VII. Az adásvételi szerződés felmondása

  1. A vevőnek jogában áll a megrendelt áruktól vagy szolgáltatásoktól az adásvételi szerződés megkötésétől számított 24 órán belül elállási díj nélkül elállni a megrendeléstől azon termékek esetében, amelyek a fogyasztó egyedi igényei szerint vagy kifejezetten egy fogyasztó számára készültek.
  2. Az eladó elállhat a rendeléstől az áru hibás beárazása esetén, ebben az esetben az eladónak jogában áll elállni a szerződéstől. Ebben az esetben az eladó eláll a rendeléstől, vagy újabb értesítést ad, amely egyértelművé teszi, hogy az eladó eláll a szerződéstől.


VIII. Záró rendelkezések

Ezek a rendelkezések érvényesek az eladó internetes oldalára azon a napon, amikor a vevő elküldi az elektronikus megrendelését. Kivétel ez alól, amikor a két fél máshogy egyezett meg.
Az elektronikus megrendelés elküldése után a vevő feltétel nélkül elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és a panasztételi szabályzatot, azon a napon, amikor a megrendelést elküldte.
A vevő és az eladó között, akik nem jogosultak az Általános Szerződési Feltételekben felsorolt pontok alapján az adásvételre, azok a Kereskedelmi Törvénykönyv alapján járnak el.
Abban az esetben, ha két fél között vita alakul ki és a két fél nem tud megállapodni, az illetékes bíróság fog eljárni ez ügyben.

1. Áraink véglegesek, magyar forintban (HUF) értendők és tartalmazzák az ÁFA-t. Az áru ára nem tartalmazza a szállítás és az esetleges utánvét árát, mely csak a megrendelés utolsó fázisában, az ún. kosár választása szerint. A megrendelés eredő ára készpénzes fizetés esetén a hatályos jogszabályok szerint kerekítésre kerül.

Ha a megrendelés során visszaélnek adatokkal (személyes vagy céges) vagy fizetési kártyával, az ilyen megrendelést törölhetjük.

1.1 Előfordulhatnak olyan esetek, amikor az áru ára hibásan van feltüntetve. Ilyen esetek elsősorban, de nem kizárólag:

1. az áru ára első ránézésre egyértelműen hibás (pl. jelentősen eltér az áru szokásos árától),
2. a kapcsolódó szolgáltatások, például a szállítás, a kiterjesztett garanciabiztosítás stb. ára egyértelműen hibás,
3. egy vagy több számjegy hiányzik az áru árából, vagy egy vagy több számjeggyel több van, illetve
4. az áruk árengedménye meghaladja az 50%-ot anélkül, hogy az áru speciális marketing kampány vagy akció része lenne

1.2 Ezekben az esetekben fenntartjuk a jogot, hogy a szerződést ne kössük meg, vagy a szerződéstől elálljunk, még akkor is, ha Ön már megkapta a megrendelést visszaigazoló e-mailt. Az ilyen lépésről haladéktalanul tájékoztatnunk kell Önt.

  • Rendelés információ
    +421905812095

  • Ingyenes szállitás 18790 ft
    feletti vásárlásnál

  • Készleten lévő árút
    2 napon belül kézbesítünk

  • Ügyfélszolgálat
    és ügyfél kezelés

  • Termékek egyenesen
    gyártótól

A legfrissebb újdonságok az e-maileden !

Mindig elsőkézből kapd a legfrissebb információkat !

Az Ön személyes adatait (e-mail) csak e célra fogjuk feldolgozni az alkalmazandó jogszabályoknak és adatvédelmi szabályoknak megfelelően. A jóváhagyás megerősítéséhez kattintson a linkre, amelyet elküldünk az e-mail címére. Ön bármikor visszavonhatja a beleegyezését írásban, e-mailben vagy a link bármely e-mail címére kattintva.